· 

De unieke propositie van Finance Factor in een nieuw jasje

Vraag

Finance Factor is uitgegroeid tot een onderscheidende impresario organisatie voor de coördinatie van zowel instroom, doorstroom als uitstroom van executive finance professionals. Na het winnen van drie (inmiddels vier) FD Gazellen Awards op rij is de opstartfase voorbij. Bij een volwaardig merk hoort een uniforme, professionele uitstraling. Aan ons de vraag om de bestaande communicatieve uitingen door te ontwikkelen naar een nieuw creatief concept en bijbehorende huisstijl.

Aanpak

De uitdaging lag hem vooral in het tot uiting brengen van de propositie van Finance Factor en haar unieke visie op recruitment. De merkbelofte “vinden, volgen, verbinden en versterken” vormde het vertrekpunt voor een proces van associatief denken. Door het merk Finance Factor en haar activiteiten te verbinden aan voorwerpen, beelden en woorden, ontstond een vormentaal die leidend is in de verdere uitwerking van alle online en offline middelen.

Resultaat

Na oplevering beschikt Finance Factor over een totaalpakket aan cross-mediale oplossingen, van visitekaartje tot website en van PowerPoint presentatie tot roll-up banners. Het geheel zorgt voor een moderne, frisse uitstraling en een eenduidige, professionele merkbeleving.

"Cadform heeft ons geweldig ondersteund in de begeleiding naar onze nieuwe huisstijl. Pragmatisch, resultaatgerichte aanpak, kritisch en flexibel. Ik kijk met bijzonder veel plezier en voldoening terug op de samenwerking met Cadform. Een organisatie die ik van harte kan aanbevelen! "

-

Albert Allmers, oprichter Finance Factor

Reactie schrijven

Commentaren: 0